Poster pakub oma restorani tegevuseks tervikliku raamatupidamissüsteemi, mis sisaldab veebipõhist kassa-, lao-, finants-, analüüsi- ja CRM-süsteemi kõigest 29 euro eest kuus.
Tänu lihtsale ja intuitiivsele kasutajaliidesele saavad töötajad kiiresti õppida Posteri kasutamist. Kelnerid saavad pärast tarkvara käivitamist vaid mõne minutiga tööle hakata.
Nüüd saate oma restorani kõiki olulisi protsesse kontrollida mugavalt kodust või kontorist, tänu juurdepääsule halduspaneelile ükskõik mis kohast. See on eriti mugav, kui reisite sageli või olete tööreisil.
Võrguprobleemide korral kassasüsteem peab jätkama häireteta tööd. Selle tagamiseks valige tarkvara, mis salvestab tellimusi ja kviitungid andmed seadmesse, kuni internetiühendus taastub.
Posteriga saate seadmeid hõlpsasti kätte, paigaldades rakenduse nii Androidi ja iPadi tahvelarvutitele kui ka Windows- ja MacOS-arvutitele. Rakenduse saate paigaldada mitmele tahvelarvutile, et teenindajad saaksid tellimusi laua juures vastu võtta. Erinevalt varasematest kassasüsteemidest ei pea te Posteri kasutamiseks ostma kallist varustust, vaid ainult tahvelarvutit ja printerit.
Erinevalt vananenud ja kallimatest POS-süsteemidest, mille jaoks tuli osta eriseadmeid, nagu näiteks süsteemiplokk, puuteekraani või klaviatuuriga monitorid ja server igale ettevõttele, ei pea te pilvepõhiste süsteemide, nagu Poster, puhul ostma kallist varustust, et automatiseerida oma äri toimimist. Kõik, mida vajate, on tahvelarvuti ja printer.
Restoranitarkvara on automaatikasüsteemi, mis on paigaldatud tahvelarvutitele, monoblokkidele ja sülearvutitele. Lisaks võib süsteem sisaldada selliseid mooduleid nagu tavalised ja maksukviitungiprinterid, vöötkoodiskannerid, kassasahtlid, pangaterminalid ja muud seadmed.
Vajalike seadmete valik sõltub eelarvest ja ettevõtte formaadist, näiteks mõni omanik võib vajada ainult ühte terminali tellimisletis, samas kui teised võivad vajada mitut terminali erinevatel korrustel ja baaris. Lisaks peab süsteem vastama uutele RFO ja alkoholi litsentsimise nõuetele.
Näiteks ABC-analüüs, mis aitab välja selgitada, millised menüüartiklid on kõige kasumlikumad, mida saab kasutada kasumimarginaali suurendamiseks ja millised toidud ei ole nõutud või nende maksumus on liiga kõrge. Restorani kassaprogrammi abil saab arvutada toidukulusid, keskmist arvet ja muid kasulikke aruandeid, mis aitavad suurendada ettevõtte kasumlikkust.
Restoranide juhtimise automatiseerimine lihtsustab oluliselt ajaarvestust ja palgaarvestust. Tänu sellele saate hõlpsasti vaadata finantsaruandeid ja saada reaalse pildi oma ettevõtte kasumist ja kuludest.
Saate igal ajal kontrollida oma kohvikus või restoranis müüdud kaupu ja nende kogust, kasutades selleks Poster Boss’i mobiilirakendust ja oma kontot. Kõik finantsaruanded on saadaval reaalajas.
Oluline funktsioon teie restorani tarkvaras, mis on oluline varguste ja kadude vältimiseks. Kui kasutate tarnete jaoks raamatupidamissüsteemi, peate süsteemis tegema ka inventuuri. Võrrelge köögis või baaris olevate toiduainete tegelikke koguseid restorani automaatikasüsteemis näidatud kogustega. See võimaldab teil kohe tuvastada võimalikud puudujäägid ja selgitada välja nende põhjused.
Paljud restorani raamatupidamisprogrammid pakuvad müügi- ja tšekkide sissemaksmise funktsioone. Kuid mitte kõik neist ei suuda pakkuda selliseid funktsioone nagu mugav ladu koos automaatse tarnetöötlusega, analüütika ja üksikasjalik finantsarvestus.
Peaksite nägema tühistamisi, lao taotlusi, makseviise, tšekkide sulgemis- ja avamisaegu. Kui teil on vaja kontrollida oma töötajate tegevust, saate tarkvaras vaadata tšekkide ajalugu. Juurdepääs sellistele süsteemi funktsioonidele peaks siiski olema piiratud.
Liitu 50 000 ettevõtetega, kes on Posterit juba proovinud, ja loo oma konto kohe praegu. Saate kasutada 15 päeva pikkust tasuta perioodi.
Posteriga saate saata tellimusi kööki, baari ja teistesse osakondadesse otse terminalist, et vähendada tellimuste väljastamise aega ja kontrollida toidu järjekorda.
Poster on hõlpsasti integreeritav erinevate seadmetega, nagu printerid, kaalud ja skannerid. Meie süsteemi abil saate printida maksukviitungeid, saata jooksikuid kööki, kaaluda tooteid ja skaneerida kaupu.
Saate hõlpsasti jagada tšeki mitme külalise vahel, vahetada lauda või teenindajat otse tellimuses mõne sekundiga.
Meie laudade broneerimissüsteemi abil te saate mugavalt broneerida laua soovitud ajaks. See aitab teil kindlaks teha oma restorani eelseisva töökoormuse, et te saaksite oma töövooge tõhusalt korraldada.
Kelneril on terminalis saadaval täielik menüükaart, kust saab laadida alla roogade pilte ja kategoriseerida neid, et tellimine oleks lihtne ja kiire.
Saatke tellimusi kööki, baari ja teistesse osakondadesse otse terminalist, et vähendada tellimuste väljastamise aega ja toidu järjekorda kontrollimist.
Restoranide automatiseerimissüsteem aitab parandada ärijuhtimist, suurendada personali tõhusust ja suurendada kasumit.
Seadistage posti teel varude lõppemise hoiatus, et te ei jääks ostust ilma ja ei satuks peatamisnimekirja.
Kasutage statistikat ja ABC-analüüsi, et teha kindlaks kõige kasumlikumad toidud ja otsustada ebaefektiivsed toidud kõrvaldada.
Analüüsige restorani finantsaruannet, et optimeerida kulusid kategooriate kaupa.
Jälgige varude kulusid ja kaupu, mis saavad kiiremini otsa, et te ei jätaks restoranile olulisi oste tegemata ja väldiksite peatamisnimekirja.
Terminalis tehtud tellimus viiakse kohe kööki, kus seda hakatakse valmistama. Tellimuse edastamiseks kasutatakse kahte meetodit: trükitud “jooksja” või tekstisõnum ekraanil. Kitchen Kit kasutab näiteks viimast meetodit, kus saab vaadata roa vooluskeemi koos koostisosadega.
Kui jooke tellitakse terminali kaudu, viiakse need baari, kus need valmistatakse ja väljastatakse külalistele või teenindajale. Kui pudel avatakse laost, jälgib süsteem seda toimingut, et baarmen ei valaks välja “lubamatut” alkoholi.
Kelner võtab tellimuse vastu ja sisestab selle terminali, misjärel saadetakse tellimus kööki või baari, kasutades trükitud jooksjat. Seejärel algab külalise tellimuse ettevalmistamine.
Automaatikasüsteem jälgib andmeid töötajate töötundide järgi: töötatud vahetuste arv, töötatud tunnid, teatud summa eest välja kirjutatud tšekid jne. Lisaks saab süsteem näidata menüüs olevaid kaõige populaarsemaid roogasid, tippkoormuse ajad ja palju muud, mis aitab parandada asutuse tõhusust. Sellistele andmetele on võimalik ligi pääseda halduspaneeli kaudu.
Omanike jaoks on halduspaneelil kättesaadavad andmed, mis on esitatud selges graafilises vormis, ja kohandatavad aruanded. Raamatupidamist saab teha nii automatiseerimissüsteemis kui ka populaarses 1C raamatupidamistarkvaras, importides sinna kogu vajaliku teabe.
Oleme valmis andma teile professionaalset nõu ja aitame valida teie ettevõtte jaoks parima lahenduse. Võtke meiega küsimuste korral julgelt ühendust!
Oleme valmis andma teile professionaalset nõu ja aitame valida teie ettevõtte jaoks parima lahenduse. Võtke meiega küsimuste korral julgelt ühendust!